PĂRŢI CONTRACTANTE
CONDIŢII GENERALE
Orice contract care are la bază furnizarea produselor apicole ce fac obiectul acestui site se va supune prezentelor condiţii. Toate comenzile lansate de către Clienţi sunt supuse prezentelor condiţii. În lipsa unui contract de vânzare-cumpărare încheiat separat între părţi, comanda scrisă lansată de către Client împreună cu prezentele condiţii, pot să ţină loc de contract.
ALTE CLAUZE
Folosirea acestui site implică acceptul clientului pentru folosirea datelor personale introduse în formulrul de înregistrare client, precum şi datele care sunt colectate în cadrul tranzacţiilor comerciale efectuate prin acest site. Pentru mai multe detalii accesaţi meniul „Confidenţialitate”.
Modificări ale comenzilor sau refuzul recepţionării produselor deja comandate, furnizate sau pentru care au fost efectuate deja formalităţile de livrare, nu vor fi acceptate.
CONDIȚII GENERALE PENTRU RETUR
Cumpărătorul are dreptul să returneze un produs, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare iniţiale.
Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a produselor.
Contravaloarea produselor returnate se va face în termen de maxim 14 zile de la primirea produselor şi inspectarea acestora pentru a fi în starea iniţială. Modalitatea de plata este prin transfer bancar în contul clientului.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, sigilate. Nu se acceptă returul produselor dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătătii clienților și din motive de igienă.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte, și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
În cazul produsele deteriorate Clientul va trebui să informeze Furnizorul în scris în maxim 48 ore de la recepţia produselor, asupra intenţiei de a le returna şi a motivelor care stau la baza acestei intenţii.
Produsele returnate fără înştiinţarea prealabilă scrisă a Furnizorului nu vor fi acceptate şi vor trebui plătite integral de către Client.
În cazul retururilor Consumatorul suportă doar costurile directe legate de livrarea produselor iar Furnizorul suportă costurile de returnare a acestora.
DAUNE DATORATE TRANSPORTULUI
Pierderea sau deteriorarea produselor în timpul transportului trebuie comunicate Furnizorului în termen de o zi de la data livrării, ca fiind vorba de nerecepţionare parţială sau integrală a produselor. În absenţa vreunei notificări, produsele vor fi considerate ca fiind livrate şi recepţionate în bune condiţii.
FORŢĂ MAJORĂ
Furnizorul nu este răspunzător în faţa Clientului pentru nelivrarea sau livrarea cu întârziere a produselor, în cazuri aflate în afara controlului Furnizorului, cum ar fi, dar fără a se limita exclusiv la acestea, criză, greve, tulburări sau catastrofe, incendii, jafuri, război şi embargouri.
LITIGII
Relaţiile comerciale care au la bază furnizarea produselor ce fac obiectul acestui site se vor supune legii române iar orice litigii consecutive vor fi soluţionate de către instanţe competente de pe teritoriul României.




